Тема експерименту:
"Створення загальношкільної моделі художньо-естетичного розвитку учнів".
Формула діяльності:
- краса;
- духовність;
- інтелект.
Кадрове забезпечення:
Навчально-виховний процес забезпечують педагогічних працівники.
Якісний склад педагогічних працівників:
- Звання відмінник освіти-
- Учитель-методист-
- Старший учитель-
- Вчитель вищої категорії-
У закладі функціонують:
- навчальні кабінети;
- 2 сучасних спортивних зали;
- бібліотека;
- 2 майстерні(столярна й слюсарна);
- комп'ютерний клас з мережею Internet;
- медичний кабінет;
- логопедичний кабінет.
Створено необхідну матеріально-технічну базу для художньо-естетичного виховання:
- кабінет образотворчого мистецтва для класів з поглибленим вивченням предметів художнього профілю;
- кабінет музики;
- актовий зал;
- зал для занять з хореографії;
- студія звукозапису, керівником якої є композитор;
- етнографічний музей "Криниця спадщини"
Результативність роботи з обдарованими дітьми
Наші талановиті діти отримують призові місця у конкурсах, олімпіадах, фестивалях, оглядах.
Шпак Дмитро-ІІІ місце,історія,8-А клас;
Рідкоус Тетяна-ІІІ місце, географія,10 клас;
Худолій Надія-ІІІ місце,біологія,8-А клас;
Нікольчук Владислав-ІІІ місце у районному конкурсі з українознавства
Ящук Валентин-ІІ місце,математика,4-А клас.
Агітбригада "Первоцвіти"-ІІІ місце у районному конкурсі шкільних агітбригад;
Дитячий вокальний ансамбль "Конфетті"
Театральний гурток "Чарівники"-ІІІ місце у районному етапі VIII міського фестивалю-конкурсу театральних колективів "Срібне джерело"